Szeretettel köszöntelek a Kávékedvelő Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kávékedvelő Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kávékedvelő Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kávékedvelő Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kávékedvelő Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kávékedvelő Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kávékedvelő Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kávékedvelő Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Természetesen nem iszunk több kávét, mint vizet, a figyelemfelkeltőnek szánt cím inkább azt a tényt ferdítette el, hogy többet költünk éves szinten kávéra, mint ásványvízre.
A Nielsen piackutató vállalat közzétett adatai alapján az előző hasonló időszakhoz képest értékben 5 százalékkal emelkedett 2008 augusztus-2009 júliusban a kávé kiskereskedelmi forgalma. Ezzel a kávépiac meghaladja az évi 50 milliárd forintot, mennyiségben az értékesítés stabilan mintegy 26 ezer tonna. Megelőzi többek között az ásványvizet, gyümölcslevet, étolajat és szeletes csokoládét. Kávévásárlásaink 56 %-át a pörkölt babkávé teszi ki, ezt követi a 3 az 1-ben instant kávé 19 %-kal, majd a sima instant kávé 13 %-kal. Összességében 57 – 43 % az arány a „valódi” kávék javára az instantokkal ellentétben.
A vásárolt kávék 14-17 %-a az áruházláncok saját márkás termékei közül kerültek ki, ami azt jelzi, hogy a kávé tekintetében az átlagnál egy kicsit jobban megbízunk ebben a kategóriában. (Átlagosan ez a szám 14 % körül szokott lenni.)
Az arányszámok az előző évhez képest szinte semmit sem változtak, mondhatjuk, nem változtak a lakosság kávéfogyasztási szokásai, egyedül a 3 az 1-ben termékek fogyasztása nőtt valamelyest a tavalyihoz képest 1 %-kal.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Mennyit kávézik a világ?
„Csészényi gondoskodás” program
A sütőtökös kávé előkelő helyezést hozott
Napi két kávé javítja a memóriát